رونق تولید ملی | سه‌شنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۸

تجلیل از کارکنان روابط عمومی مرکز - نمایش محتوای روابط عمومی

 

 

تجلیل از کارکنان روابط عمومی مرکز

تجلیل از کارکنان روابط عمومی مرکز
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در جمع کارکنان روابط عمومی این مرکز، برنامه ریزی را ابزاری ارزشمند برای ارتقای کیفی برنامه ها دانست.
آقای معصومی فر ضمن تبریک روز روابط عمومی وارتباطات به کارمندان حوزه ی دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: در سایه ی برنامه ریزی و تعیین اولویت ها می توان کارهای رسانه  را  مطلوب تر و بهتر پیش برد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به کارکردهای رسانه و همچنین جایگاه ممتاز رسانه در کشور گفت: رسانه بعنوان تبیین گر سیاست های کلی نظام همواره در موقعیت و شرایطی قرار دارد که باید اعتماد و مشارکت مردم را جلب کند که دراین میان روابط عمومی رسانه نقش و کارکردی بسیار حساس دارد.
آقای معصومی فر همچنین ایجاد پل ارتباطی بین رسانه و سازمان ها و مخاطب را از مهمترین مأموریت سازمانی روابط عمومی دانست و خاطر نشان کرد: روابط عمومی بعنوان پیشانی کار رسانه همواره در معرض قضاوت و تحلیل دیگران قرار دارد که این امر موجب خطیرتر شدن وظیفه ی روابط عمومی می شود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین انطباق با الگوی ساختاری جدید رسانه، توجه به جایگاه رسانه در جلسات استانی، تساهل و تسامح در تعامل با واحدهای مرکز، اشراف به مختصات فعالیت های رسانه برای پاسخگویی به دستگاهها و در پیش گرفتن رویکرد فعال  در جلسات استانی را از مهمترین اولویت های روابط عمومی رسانه برشمرد و اظهار داشت: کارکنان روابط عمومی باید با بهره گیری از این مؤلفه ها و تقویت بنیه ی علمی و اطلاعاتی خود بتوانند در تمام زمینه ها پاسخگو و اقناع گر مخاطبان، مسئولان و مردم باشند.
آقای هواسی قائم مقام صداوسیمای مرکز قزوین هم ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی خواستار توجه هرچه بیشتر به برنامه های فرهنگی مرکز بویژه اقامه ی هرچه با شکوهتر فریضه ی نماز جماعت شد.
در ابتدای این جلسه آقای اکبری مدیر روابط عمومی و حوزه ی ریاست صداوسیمای مرکز قزوین هم با تشریح کارکردها و فعالیت های روابط عمومی در حوزه های مختلف گفت: تنوع کار، حجم کار و جنس کار روابط عمومی موجب شده تا کارکنان روابط عمومی همواره در طول ساعات کار مأموریت های متفاوت و متعددی را انجام دهند.
مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تکریم مخاطب، مهندسی خبر در فضای مجازی استان، حضور فعال در جلسات استانی و تبیین سیاست های جاری سازمان، پاسخگویی و همچنین ایجاد زمینه های روشن و لازم برای انعقاد تفاهم نامه های مشترک و قراردادهای مالی، پاسخگویی همکاران ارتباطات به مخاطبان، حضور فعال در سایت مرکز و به روز بودن را از مهمترین وظایف روابط عمومی دانست و افزود: برای تحقق این وظایف کارکنان روابط عمومی با حداکثر توان و ظرفیت خود مأموریت های محوله را انجام می دهند.
در پایان این مراسم از کارکنان روابط عمومی و ارتباطات صداوسیمای مرکز قزوین تجلیل شد.

 



شهدای مرکز

سخن بزرگان

عاقبت دشمنی با حسین(ع)

عاقبت دشمنی با حسین(ع)

من عائده ، حرم الله علیه رایحة الجنة. کسى که با او ( حسین ) عناد ورزد ، خداوند رایحه بهشت را بر او حرام گرداند. ( کتاب بحار الانوار 35/405 و احقاق الحق 9/202)

پل های ارتباطی با صداوسیمای قزوین

پل ­های ارتباطی با مرکز

روابط عمومی

تلفن گویا: 162

تلفن: 32162112

کد قزوین: 028

پیامک : 30000281

واحد سیما

تلفن: 32162064

پیامک: 30000282

واحد صدا

تلفن: 32162056

پیامک: 30000283

واحد خبر

تلفن: 32162105

پیامک: 30000281

واحد سایت

تلفن: 32162250

نشانی سایت: qazvin.irib.ir

تلفن مرکزی

(تلفنخانه)

تلفن: 4 - 33670070

نشانی مرکز

قزوین، انتهای خیابان نوروزیان، روبروی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، صدا و سیمای مرکز قزوین