رونق تولید ملی | دوشنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۸

مصاحبه با مدیریت پشتیبانی و خدمات صداوسیمای مرکز قزوین - نمایش محتوای روابط عمومی

 

 

مصاحبه با مدیریت پشتیبانی و خدمات صداوسیمای مرکز قزوین

مصاحبه با مدیریت پشتیبانی و خدمات صدا وسیمای مرکز قزوین
مدیریت پشتیبانی و خدمات صدا وسیمای مرکز قزوین از جمله واحدهای فعال درصدا وسیمای مرکز قزوین است که بمنظور آشنایی بیشتر با این واحد گفتگویی با مدیر آن خواهیم داشت که توجه شما را به آن جلب می کنیم.
- آقای نرگه ای سلام خودتان را معرفی بفرمائید و اندکی از فعالیت های واحدتان را تشریح بفرمائید لطفا.
بله؛ من ابوالفضل نرگه ای هستم؛ مدیر واحد پشتیبانی و خدمات صدا وسیمای مرکز قزوین؛ واحد ما شامل دو بخش است که هریک از این بخش ها به فراخور توان به همکاران سرویس می دهند.
بخش ترابری و بخش خدمات؛ این بخش ها هرکدام به فراخور نیاز همکاران به این عزیزان خدمات ارائه می نماید.
- مهمترین مأموریت بخش خدمات چیست؟
مأموریت های بخش خدمات بیشتر معطوف به ارائه ی سرویس به همکاران، تنظیف فضاهای فیزیکی کار همکاران، ساماندهی فضاهای سبز در مرکز و همچنین ایجاد جلوه های بصری مناسب در ساختمان های مرکز است.
- برای ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به همکاران چه برنامه ای دارید؟
ما دوره های آموزشی ویژه برای همکاران در نظر گرفته و برگزار کردیم که اصول و مبانی ارائه ی خدمات برای همکاران تبیین شد.
بهره گیری از اساتید مجرب و تهیه ی البسه ی متحدالشکل برای همکاران خدمات از دیگر برنامه های ما برای ارائه ی خدمات مطلوب به همکاران است.
علاوه بر این ها مدیریت پشتیبانی و خدمات صدا وسیمای مرکز قزوین بمنظور ارائه ی خدمات مطلوب تر به همکاران و همچنین حمایت از تولید داخل، چای کاملا ایرانی برای همکاران سرو می کند.
- برنامه های مدیریت پشتیبانی و خدمات صدا وسیمای مرکز قزوین در فضای سبز را تشریح بفرمائید.
زهکشی باغچه های مرکز، بهره گیری از آبیاری قطره ای ـ با هدف صرفه جویی در مصرف آب، غرص شمشادهای طلایی در حاشیه ی باغچه های مرکز، جانمایی گلدان های بزرگ آپارتمانی در داخل ساختمان های مرکز با هدف مطلوبیت فضای کار برای همکاران از جمله مهمترین برنامه های مدیریت پشتیبانی و خدمات صدا وسیمای مرکز قزوین در حوزه ی فضای سبز بوده است؛ همچنین یادآور می شوم که شمشادها و گلدان های آپارتمانی با همکاری  سازمان فضای سبز شهرداری قزوین با کمترین هزینه در مرکز جانمایی شده است و با حمایت های مدیرکل محترم مرکز هم یک مشاور فضای سبز از سازمان زیباسازی و فضای سبز شهرداری قزوین مشاوره های لازم را به مدیریت پشتیبانی و خدمات صدا وسیمای مرکز قزوین برای ارائه ی مطلوب تر به همکاران برعهده دارد.
- و اما برویم سراغ بخش ترابری مرکز؛ دراین خصوص توضیحاتی ارائه بفرمائید لطفا.
بخش ترابری بدلیل اهمیت خدمات قابل ارائه اش به واحدهای مرکز به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چراکه این بخش باید در طول شبانه روز خدمات ترابری و حمل و نقل را بدون وقفه و مستمر به همکاران ارائه نماید.
- مهمترین برنامه های شما دراین بخش چیست؟
دراین بخش بدلیل هزینه بر بودن و پرخرج بودن فعالیت های این مرکز ما در درجه ی اول صرفه جویی را در دستور کارخود قرار داده ایم.
دراین راستا تجمیع آفیش ضبط برنامه های رادیویی و تلویزیونی، صرفه جویی در مصرف سوخت، تجمیع مأموریت های تهران، دقت و نظارت کارشناسی در خرید اقلام مصرفی و همچنین خرید خدمات آژانسی از مهمترین برنامه های ماست که با توجه به نامگذاری امسال بنام «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» همواره مد نظر است.
- در پایان بفرمائید مهمترین برنامه های آینده این مدیریت چیست؟
در یک جمله مهمترین برنامه ی این مدیریت صرفه جویی در هزینه ها و استفاده از بهره وری و هم افزایی همکاران است.
- در پایان چه صحبتی برای مخاطبان دارید؟
عرض تشکر ازحمایت های مدیرکل محترم و همچنین از شما همکاران محترم روابط عمومی بخاطر فراهم کردن این فرصت.
سپاس از حسن همکاری شما
موفق باشید.

 



شهدای مرکز

سخن بزرگان

عاقبت دشمنی با حسین(ع)

عاقبت دشمنی با حسین(ع)

من عائده ، حرم الله علیه رایحة الجنة. کسى که با او ( حسین ) عناد ورزد ، خداوند رایحه بهشت را بر او حرام گرداند. ( کتاب بحار الانوار 35/405 و احقاق الحق 9/202)

پل های ارتباطی با صداوسیمای قزوین

پل ­های ارتباطی با مرکز

روابط عمومی

تلفن گویا: 162

تلفن: 32162112

کد قزوین: 028

پیامک : 30000281

واحد سیما

تلفن: 32162064

پیامک: 30000282

واحد صدا

تلفن: 32162056

پیامک: 30000283

واحد خبر

تلفن: 32162105

پیامک: 30000281

واحد سایت

تلفن: 32162250

نشانی سایت: qazvin.irib.ir

تلفن مرکزی

(تلفنخانه)

تلفن: 4 - 33670070

نشانی مرکز

قزوین، انتهای خیابان نوروزیان، روبروی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، صدا و سیمای مرکز قزوین