اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال | سه‌شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۶

نحوه استفاده از تلفن همراه - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

نحوه استفاده از تلفن همراه

Loading the player...

دانلود

خم کردن سر باعث خستگی زیاد گردن و شانه ها می شود. سر انسان در حدود 5.5 کیلوگرم وزن دارد و زمانی که به سمت پایین خم می شود وزن آن در قسمت گردن به 27.2 کیلوگرم می رسد.پدیده «گردن پیامکی» مسأله ایست که در آینده بیش از هر زمان دیگری به گوشمان خواهد خورد، دو حرکت کششی را برای تخفیف درد در این ناحیه پیشنهاد میشود.جمع کردن سر شانهها: در حالی که در وضعیت دلخواهتان قرار دارید چانه خود را به سمت جلو بگیرید و سرشانه هایتان را از عقب به هم نزدیک کنید.تا 10 ثانیه در همین وضعیت باقی بمانید. هر زمان که بیش از 10 دقیقه به تلفن همراه خود نگاه کردید این کار را تا دو الی سه مرتبه انجام دهید.کشش سینه: دست های خود را روی چهارچوب در قرار دهید و قفسه سینه تان را به سمت جلو فشار داده و شانه هایتان را به عقب بکشید.