پیگیری مشکلات مردم استان قزوین در برنامه «162» - نمایش محتوای روابط عمومی
پیگیری مشکلات مردم استان قزوین در برنامه «162»
حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی شبکه قزوین گفت: سرمایه هر رسانه ای مخاطبین آن رسانه است که در همین راستا ، شبکه قزوین جهت تکریم و ارزش گذاری بیش از پیش جایگاه مخاطبان ارزشمند و فرهیخته خود اقدام به طراحی برنامه ای با عنوان 162 نموده است که در این برنامه تعامل و ارتباط دوسویه میان برنامه سازان و مخاطب بصورت موثرتر برقرار خواهد شد.
وی افزود: در این برنامه ، تهیه کننده برنامه پل ارتباطی میان مخاطبان و مسئولین استانی خواهد بود و برای تسریع در حل مشکلات و مطالبات مردمی ، پیامهای صوتی و مکتوب ایشان را پخش و پیگیری خواهند نمود.
اکبری اظهار داشت: بخش دیگر برنامه «162» نمایش فیلمها و عکسهای ارسالی مخاطبان است که مبتنی بر فضای مجازی خواهد بود. به صورتی که مخاطبان از طریق پیامرسان سروش (یا سایر پیام رسانهای مجاز) ارتباط گرفته و فیلم، عکس، صوت یا متن خود را به این اکانت ارسال خواهند کرد. وی خاطرنشان کرد: بخش دیگر این برنامه نمایش اسلایدشوهای ارسالی مخاطبان و نیز عکسهای خبری روز است.
برنامه تلویزیونی «162» به تهیه کنندگی سید مهدی حسین زاده هر روز غير از جمعه به مدت 15دقیقه در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش خواهد شد.
منبع: روابط عمومی مرکز قزوین
پل های ارتباطی با صداوسیمای قزوین
پل های ارتباطی با مرکز
روابط عمومی | تلفن گویا: 162 تلفن: 32162112 کد قزوین: 028 پیامک : 30000281 |
واحد سیما | تلفن: 32162064 پیامک: 30000282 |
واحد صدا | تلفن: 32162056 پیامک: 30000283 |
واحد خبر | تلفن: 32162105 پیامک: 30000281 |
واحد سایت | تلفن: 32162250 نشانی سایت: qazvin.irib.ir |
تلفن مرکزی (تلفنخانه) | تلفن: 4 - 33670070 |
نشانی مرکز | قزوین، انتهای خیابان نوروزیان، روبروی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، صدا و سیمای مرکز قزوین |