حمایت از کالای ایرانی | دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

پیگیری مطالبات مردمی در برنامه های شبکه قزوین - نمایش محتوای روابط عمومی

 

 

پیگیری مطالبات مردمی در برنامه های شبکه قزوین


صداوسیمای مرکز قزوین مطالبات مردمی را در برنامه های گفتگو محور و زنده پیگیری می کند.
بگفته ی آقای معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین رسانه استانی در چارچوب رسالت و مأموریت سازمانی خود بدنبال ایجاد رابطه ای مطلوب بین مردم و مسئولان است که در این راستا تهیه، تولید و پخش برنامه هایی با موضوع نظرات و مشکلات مردمی در دستور کار برنامه سازان صداوسیمای مرکز قزوین قرار گرفته است.
آقای معصومی فر در ادامه افزود: برنامه های تلویزیونی «بی حاشیه» و «پاسخ» و برنامه های رادیویی «روی خط باشید» و «گفتمان» مجموعه برنامه هایی هستند که رویکردی مطالبه گرانه دارند که از شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین پخش می شوند.
وی بیان داشت: دراین برنامه ها مسئولان دستگاه های اجرایی استان دعوت و مشکلات و مسائل جاری استان با حضور آنان بررسی و پاسخ سئوالات مردم داده می شود.
وی افزود: در برنامه های «بی حاشیه»، «پاسخ» و «گفتمان» مسئولان بصورت حضوری شرکت می نمایند؛ اما در برنامه ی «روی خط باشید» مسئولان روی خط تلفن بصورت غیر حضور پاسخگوی سئوالات خواهند بود.
منبع:روابط عمومی مرکز قزوین



شهدای مرکز

سخن بزرگان

عاقبت دشمنی با حسین(ع)

عاقبت دشمنی با حسین(ع)

من عائده ، حرم الله علیه رایحة الجنة. کسى که با او ( حسین ) عناد ورزد ، خداوند رایحه بهشت را بر او حرام گرداند. ( کتاب بحار الانوار 35/405 و احقاق الحق 9/202)

پل های ارتباطی با صداوسیمای قزوین

پل ­های ارتباطی با مرکز

روابط عمومی

تلفن گویا: 162

تلفن: 32162112

کد قزوین: 028

پیامک : 30000281

واحد سیما

تلفن: 32162064

پیامک: 30000282

واحد صدا

تلفن: 32162056

پیامک: 30000283

واحد خبر

تلفن: 32162105

پیامک: 30000281

واحد سایت

تلفن: 32162230

نشانی سایت: qazvin.irib.ir

تلفن مرکزی

(تلفنخانه)

تلفن: 4 - 33670070

نشانی مرکز

قزوین، انتهای خیابان نوروزیان، روبروی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، صدا و سیمای مرکز قزوین