جمعه , 03/مرداد/1393
پیشگیری از آنفولانزا چاپ
میانگین امتیار کاربران: / 0
ضعیفعالی 
بـرای سـالـم ماندن، خوابتان حتماً باید کافی باشد. خواب کـافی نـه تـنـهـا بـاعــث می شود که در طول روز شاداب و هـوشیـار بـاشـید، بلکه به نیرومند ماندن سیستم دفاعی نـیـز کـمـک مـی کـنـد. استفاده از ویتامین C به شما در مقابله با آنفولانزا کمک می کند. پس تا می توانید از میوه ها و سبزیجاتی که حاوی ویتامین C هستند استفاده کنید.در کنار ویتامین C، خوب است که روزانه یک مولتی ویتامین هم بخورید تا از ابتلا به بیماری ها در امان بمانید. تا می توانید از استفاده ی چند نفره از لیوان یا سایر ظروف غذا خودداری کنید، به خصوص زمانی که علائم بیماری ها را در طرف مقابل مشاهده می کنید.ورزش برای سلامتی تان بسیار خوب ست. با ورزش کردن نه تنها قدرت بدنی تان را افزایش می دهید، بلکه باعث تقویت سیستم دفاعی بدن تان هم می شوید.

To stay healthy sleep should be enough. Enough sleep not only makes you refreshed and alert during the day, but also helps the immune system stay strong. Use of Vitamin C helps you combat the flu. So to get the fruits and vegetables that contain vitamin C use. Along with vitamin C, a multivitamin daily is fine to eat well, stay safe from disease. So you can use multiplayer glasses or other dishes to avoid, especially when the other side you can see the symptoms. Exercise is very good for your health. The exercise will not only enhance your stamina but also can boost the body's immune system.
سیستم دفاعی- مقابله با آنفولانزا- ویتامین C- علائم بیماری- ورزش-
Defenses - to fight the flu - vitamin C-symptom - Sports -
 

آخرين بروزرساني در زمان جمعه, 03 مرداد 1393 ساعت 16:34 

تمام حقوق سايت متعلق به صدا و سيماي مرکز قزوين مي باشد و هرگونه برداشت مطالب با ذکر منبع بلامانع است.